Hopp til hovedinnhold
25.03.2025

Si din mening – disse vant klippekort!

Kundetilfredshetsundersøkelsen 2025: Her er vinnerne av klippekort!

Gjesteundersøkelse Tromsøbadet

Litt om undersøkelsen

I perioden 17. februar-9. mars 2025 gjennomførte Tromsøbadet årets Kundetilfredshetsundersøkelse, der vi ba om din hjelp til å bli bedre. Spørreundersøkelsen gir oss verdifull informasjon om hvordan vi kan gi våre svømme- og badegjester et enda bedre tilbud.

Tromsøbadet fikk inn 257 svar på undersøkelsen, og vi vil nå bruke tid til en nøye gjennomgang av svarene. Resultatene fra spørreundersøkelsen vil brukt i forbedringsarbeid, der formålet er å gi våre gjester enda bedre badeopplevelser!

De som besvarte spørreundersøkelsen var med i trekningen av klippekort til en verdi av kr. 1.855,-.

Her er vinnerne av klippekort:

Vi har nå trukket ut to heldige vinnere av klippekort med 10 innganger til Tromsøbadet, og vinnerne ble:

  • Stine Gschib
  • Maya Brita

Vinnerne blir kontaktet av Tromsøbadet pr. e-post for nærmere informasjon om avhenting av premien.

Takk til alle som tok seg tid til å besvare Kundetilfredshetsundersøkelsen 2025!  

Om Kundetilfredshetsundersøkelsen

Kundetilfredshetsundersøkelsen (KTI) er en årlig spørreundersøkelse gjennomføres av alle medlemmene i bransjeorganisasjonen Badelandene. Undersøkelsen har som mål å samle tilbakemeldinger fra svømme- og badegjester for å forbedre opplevelsen på badelandet i deres område. Undersøkelsen blir gjennomført for at medlemmene av Badelandene skal få et bredere kvantitativt grunnlag å jobbe med - og videre kunne tilby en bedre opplevelse for gjestene. Spørreundersøkelsen består av både multiple choice-svar og man kan legge ved lengre kommentarer, og den tar rundt 4 minutter å svare på.